Fuck Sverige! HIGHLIFE!

För att förhindra att pappa satte mig i mer fysiskt arbete (usch usch) så flydde jag landet med första bästa plan. Jag skrålade HIGHLIFE och käkade pasta och drack vin.



Här säger jag FUCK YOU till beachkroppen 2009.



The view



Här önskade jag mig obegränsat med pengar och schtek 4-life.



Synen blir lite skev efter en flarra dompa.



Hangout.



Vadå? Jävla klockers asså.



Moahahahahahahahahahahahahaha. Schtek personifierad.



Min privata strand med plats för alla mina vänner.



?????



Hot hot hot. Ute efter läggdags.



En sån här lite fontän ska jag skaffa mig.



Och så hittade jag Gud.



Hangout. Påminner lite om F12 trappan. Kände mig som hemma.



Var e dompan? Sketet rödtjut!



We who are about to die salut you.



Gick bananas efter ett kola-race på en fancy snancy club och tände eld på några moppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0